Thursday, December 25, 2008

3人目のサンタさんはジョンおじさん?/3rd Santa was Uncle Jon??

昨日は家族お付き合いをしているクラズビー一家のクリスマスパーティーへ行きました。もちろんサンタはジョンおじさんでしたがアヤネや他の子供たちには内緒です。クラズビーのおじさんとおばさんからも素敵なプレゼントをもらいました。今回はジョンおじさんがサンタということもあってなかなかいい写真が撮れました。やっぱりアヤネはサンタさんをジロジロ見てまして、ジョンおじさんはもうちょっとでサンタの髭をアヤネにとられるところだったっと言ってました。ママとパパもサンタのおひざに乗ってクリスマスに欲しいものをサンタに頼みました。

We were invited to the Clasby's Christmas Eve party. The Clasby family is daddy's family friend from their old neighborhood. Of course Santa was Uncle Jon like I said before but it was a secret for Ayane and other kids. She got a nice present from Mr. and Mrs. Clasby too. Ayane finally got a good shot with Santa this time since he was you know who (the Jon-ta) was Santa and we could take a time with him to take a good shot. Well, she was turning and checking him around. Jon-ta said she almost ripped off his white beard and it could be a disaster. Mommy and daddy sat down on Santa's lap and asked him what we want for Christmas.


No comments: