Friday, July 04, 2008

Happy 4th of July!!!

今日はアメリカ独立記念日でした。クリスのナナとパパのうちでお食事しました。アメリカではお婆ちゃんのことをナナと言いお爺ちゃんのことをパパと言います。パパがステーキやリブそしてサーモンをグリルで焼いてくれました。ナナはいつも食べられないほどたくさんのおいしい食べ物を用意してくれます。

Today is Independence Day. We visited nana and papa." We call grandpa papa and call grandma nana here in US. In Japan, we call daddy papa and mommy mama. We then call grandpa and grandma something else. Well, papa cooked stakes and ribs and salmon. Nana always prepares tons of good food for us.


















パパとナナにたくさんやさしくしてもらいました。ダディとマミィはおかげででゆっくりしてしまいました。
Ayane had good time with nana and papa today and they took good care of her so daddy and mommy could had relax time.



最後は疲れてダディーの腕の中で寝てしまいました。おおきくなったでしょ。
Ayane fell asleep in her daddy's arm like this. She got bigger.

No comments: