Saturday, July 26, 2008

初めてプール/First pool



パパとママの職場の保健室のナースのジョリーンの家に遊びに行ってプールに入りました。大泣きするかと思ったけど足のほうを少しずつ濡らしていったら入れました。パパは度胸がなくて腰までしかアヤネをプールに入れませんでした。泣いたらかわいそうだから。パパはプールが大好きだから大喜びでした。アヤネはスイミング用のパンツをはいて入りました。

We were invited to Joleen's house. She is the school nurse from where we work. She did not want to be in the picture so I don't have it. Well, we thought Ayane would cry a lot but she was ok. We wet her feet first and she went in half way. Daddy did not put her all the way to her shoulder because he did not want her to cry, but daddy was super happy to go into the pool with Ayane for the first time.

No comments: