Monday, September 01, 2008

東京の家族/Family in Tokyo

おじいちゃん

おばあちゃん

拓おじさん


私が4ヶ月毎日毎日待ち望んでいたこと。遠く離れた日本にいる私の家族にアヤネを会わせること。インディアナ、ケンタッキー、そして飛行機を乗り継ぎ10何時間かけて日本に着きました。飛行機大変だったけど会うためならなーんてことないな。写真の数が少なかった。ビデオを持っていったせいもあるかもしれないけど。昔パパが旅先で私が写真を取ろうとするのを嫌がった。どうして写真を撮るのか。今見る写真の数は少ないけどとてもよい楽しい旅行だった。写真なんて撮っている暇もない時間をすごした。

I was waiting for this everyday for 4 months. To let my family in Japan see Ayane. It took us ten something hours of plane ride with an infant to get there but I cannot compare seeing my family with my first child with anything. I didn't take many photos. Maybe it's because I took my video camera. My dad always hated me taking photos during the trips we took together. Why do we take photos!? It was a great trips even I don't have many photos to show you. I did not have time to take photos.

哲子おばさん

ひいおばあちゃんのはるちゃん/Great grand mother


雅士おじさん/Uncle Tadashi

いとこのまみチャンとまきチャン/My cousin, Masami and Masaki

七海、優希、瑞希/Nanami, Yuuki, Mizuki

まきちゃんのところのタケル-パパは次はまきちゃんの所ように男の子がほしいんですヨネ。

Takeru-Daddy wants a baby boy next :)

No comments: