Tuesday, April 28, 2009

ケープコット/Cape Cod

本当に今週は先週末からにかけて天気もよく気温も上がっていたのでケープコットに1泊ビーチ旅行に行ってきました。アヤネの初めてビーチでもありました。水はまだ冷たく手足を水にチョットつけただけでした。パパはビーチも泳ぐのも好きなんですが、ママの方は水も泳ぐのも苦手でパパがプールに泳ぎに行こうって誘っても全然行きたがらないから、アヤネが嫌がったらどうしよう?これから一緒にビーチに遊びにいけなかったら?と思ってドキドキしてたんです。アヤネはけっこう嫌がりもせずスタスタ砂の上も上手に歩いてました。貝殻で遊ぶのも気に入ってたみたいです。

It's been very nice and we had very high temperature like 70s to 80s so we went down to Cape Cod. It was the Ayane's first beach experience too. Daddy was very worried about Ayane who might not like beach or swimming since mommy doesn't like swimming and she says NO to swimming every time daddy asks her to go swimming with him. Ayane did pretty good job walking on the sand and seemed enjoying playing with shells.

2 comments:

kiko said...

あたらいい経験をしていろんなことをこうして覚えていくんですね!あやねは幸せ1って顔してすくすく育っているようです。

まきば said...

新しい事をする度に新しいリアクション。毎日楽しんでいますよー。