Friday, May 01, 2009

裏庭でプール/Backyard fun

パパとママの2週間のお休みもあと残りわずかになってきました。2,3日まえに40度近くまで気温が上がると聞いていたのでパパがアヤネのために700円のプールをベイビーザラスで買ってきました。裏庭でそのプールに水を張って水遊びをしました。パパったらとっても嬉しそうです。アヤネもシャベルやバケツも使って水遊びを楽しみました。

Mommy and daddy's vacation is almost over. 2,3, days ago we heard it will be like 90 degree out so daddy bought a $7 swimming pool for Ayane from Babiesrus. Daddy put water in there and Ayane enjoyed water play with her new shovel and bucket at the backyard. Daddy looks so happy.


ジョンおじさんにもらった誕生日プレゼントのワーゴンにも乗ってみました。

She enjoyed the wagon from Uncle Jon too.

芝刈り機のおもちゃも使ってみました。本当に芝刈っているみたいでしょ。

She also tried out the lawn mower toy and looks like she is mowing the lawn.

No comments: