Wednesday, August 25, 2010

オジイちゃんとオバアちゃんの家へ/Visiting Nana and Bubba's

オジイちゃんとオバアちゃんの所へ行ってきました。日曜日はいつもママとパパが仕事なのでオジイちゃんとオバアちゃんの所へ行って面倒を見てもらっていましたが、私も産休に入ったしパパも夏休みで行っていませんでした。ここのところよく「オジイちゃんとオバアちゃんの所へ行きたい!」といきなり言い出していました。カワイイですよね、そういう事ってちゃんとわかっているんですよね。という事で、少しママとパパは面倒を見てもらっている間に休ませてもらいました。

We visited Nana and Bubba's because Ayane misses them so much lately. They had been taking care of Ayane every Sunday because mommy and daddy has to go to work on Sunday but she hasn't been going there since I was on my maternity leave and also the school mommy and daddy works is now on vacation. Ayane asks for Nana and Bubba and talks about them often now. She starts asking for them especially a few days after every Sunday or anytime. She is very smart. She had the great time there when mommy and daddy could had a little break.




No comments: