Sunday, October 26, 2008

手作りおしゃぶりホルダー/Pacifier holder

イェーイ!自分でおしゃぶりホルダーを作れちゃいましたー!!緑の方は市販のもので、ピンクのが私が作ったもの。ネコちゃんのクリップは日本で買いました。リボンの上のところと下のところはミシンで縫って、下のところにはスナップをつける道具を使ってぷっちんボタンつけました(14ドルの大枚アヤネのために?自分がほしくて!!はたいちゃいました)。

I made a pacifier clip for Ayane!!!!! I bought the green one and I made the pink one; I got the kitty clip from Japan. I sewed the top and bottom parts and put a snap at the bottom ( I spent $14 for a snap fastener, Oops!!).

アヤネが実際にホルダーを使っているまきばママ誇らしき写真はコチラ。

Let me proudly present you all! The pic. of Ayane using the pacifier holder I made.

2 comments:

Jessica said...

i can't believe you bought a snap fastener!!!!!!! (i want to borrow it~~~)

i havent made anything cute yet, just working on a crochetted blanket (christmas colors) to help me stay awake during nighttime feedings (yes, i can breastfeed and crochet at the same time).

Anonymous said...

hey. it was $14 something at Michoel's but at jo ann it was $20 something!!