Sunday, May 04, 2008

初めての散歩

小児科のせんせいが 人がいっぱいいるところでなく外を散歩ならばどんどん行ってもいいといわれ、4月16日に一週間もたたず初めての散歩にハーバード大学が所有している樹木園へ行った。アヤネが産まれる1週間ほど前に私のママと来た時はつぼみもまだかたく閉じているくらいだったのに、モクレン/こぶしかな?の花が満開だった。今年はこの時くらいから桜もよく咲きました。

Ayane's pediatrician told us that it's ok to take her out for walk anytime now so we took her to Arnold Arboretum. Me and my mom went there one week before but there was nothing really blooming at all. We took photos by Magnolia. Magnolia does great every year around here. I think "cherry tree" did good this year


No comments: