Thursday, May 08, 2008

Drink-Sleep-Cry



写真なんて滅多にとらなかったクリスが、しょっちゅう自分で撮ったり私に頼んだりしてアヤネの写真を撮ってます。コンピューターに取り込んで写真を見てみると目を閉じて寝てる写真ばっかりでした。まあ、赤ちゃんなんてミルク飲んでねて泣くのが商売なようなもんですからしょうがないけど。5月に入って私たちにも余裕が出てきて、アヤネの起きていてどんな顔をしてるかわかる写真が撮れましたのでブログに載せる事にしました。4月に撮った写真はFlickrに載せました。

Chris never takes photos and I am always the one to take photos. I even tell him to stand here and there and take pictures. He has been taking many photos of Ayane. He even asks me to take a picture of him and Ayane together. Well, I realized that Ayane in those photos we took is sleeping..her eyes are closed and cannot tell how she really looks like. Babies are supposed to drink milk, sleep and cry anyway. Here are some photos you can see how she looks like. I put many photos of her from April in Flickr.

2 comments:

Jessica said...

in the second picture she totally looks like you.

xo

makiba said...

Really? How?