Friday, January 23, 2009

新年明けましておめでとうございます!/Happy new year!


2009年1月。左下に歯が生えましたー!
Ayane's first tooth (bottom/left)!



新年明けましておめでとうございます。やっぱり家族揃った好い写真とともにブログを更新したい!でも良い写真がない!!どうしようドウシヨウ!!!と思い焦ってるうちにも着々と2009年は過ぎていき新年早々更新が遅れてしまいました。そう思いつつアヤネは9ヶ月の誕生日を12日に迎えました。いつもいつも皆が変わらず私のブログを見てくれていることをとても有り難く思います。これからも遠く離れていてチョット簡単には会えなくても私たちがどう暮らしているか、何が起きているかわかるように頑張ってブログ更新していきたいと思います。皆さん変わらずたまにはコメント残して下さいね。2009年が私たちにとっても皆さんにとってもすばらしいとしになることをお祈りします。

Happy new year!! I wanted to put this post with a good family photo or something. Well, I did not have a good one and time passed so quick. The year of 2008 became the wonderful year of our life. Ayane is 9 months old already. I appreciate that our family and friends continue checking out my blog. I will continue update this blog to let everyone know what is going on in my life and share the happy moments with you. Please continue leaving me comments sometimes! We wish 2009 will be the wonderful year to us and you too.

2 comments:

Anonymous said...

こんな笑顔をもらえるなんて、なんて子育ては幸せなんでしょう!
素敵です。はは

Anonymous said...

最近毎日夜中に起きたりしてたんだけど、歯は歯茎の下で生えているわけだけどやっぱり歯が出たせいか夜中に起きることもなくなりました。チョット年の初めから熱が出て具合も悪かったんだけど、そのあと病気したママともども良くなりました。