Friday, November 07, 2008

ハロウィーン/Halloween


10月31日はハロウィーンでした。学校の生徒が作ったパパの顔をしたジャッコーランタンです。パパが学校の寮長だからなのか、パパは生徒に人気だからなのでしょうか?パパの口ってこんなに大きかったかしら??

It was Halloween last week? This is Daddy's face which his students made. I am not sure whose idea it was...but this is daddy's face. Maybe it's because he is the residential Director or maybe he is popular??


パパとママの仕事が終わってから、パパが育った近所の人たちの家を訪ねました。アヤネはパパが日本から買ってきたてんとう虫チャンの服を着ました。パパが仕事中はジョンおじさんの家で尋ねてきた子供たちにお菓子をあげるのを手伝いました(って、隣で立ってただけ!)
After daddy came home from work, we visited his old neighbor. Ayane was in her ladybug clothes on. While we were waiting for daddy to come home, we helped uncle Jon to give out the candies by just standing outside being cute with mommy.


ジョンおじさんと一緒に
Ayane and uncle Jon

2 comments:

Anonymous said...

So cute!
かわいすぎる Ayanyan

Anonymous said...

Thank you Thank you. どうもどうも。クリスと拓が一緒に赤ちゃん本舗に行ったんじゃないの?まあ着るとこんな感じになりました。