Sunday, December 27, 2009

雪遊び/Snow play

大雪が降りました。それも本とはフロリダのディズニーに行く予定だったのにフライトキャンセルでした。でもパパが頑張って全部フライトもホテルも一日遅らせて一日延ばしました。というわけで、アヤネを完全防備させて外に出してみました。嫌がるかなーと思ったけど転んだ時意外大喜びでした。転んだらもう下向いたまま泣くだけ。パパが作った雪の玉を踏みつける遊びをしました。

We had bad snow! We were supposed to go down to Disney World that day but our flight was cancelled. Daddy did great job changing flight and rebooked hotel etc so I kicked Ayane out to snow by dressing her up very well in Princess jacket from Nana, turtle neck shirts and pants from mommy's friend Atsuko's granddaughter, tights and boots from Michelle's two little beautiful daughters. Well, I thought she would hate snow touching her face and not be able to move around well but she loved it to be in the snow especially stepping on the snowballs daddy made.


No comments: