Monday, March 23, 2009

お知らせ/Notice

私があまりにずっとブログを更新しないのでクリスが私のブログ更新をしたいと言ってきました。家にある一台のカメラを私が所有化していたんですけど、クリスもクリスマスにもらったMYカメラで写真やビデオを撮っているので家族や友達に見せたい物があるようです。ということでこれからずっと毎回かわかりませんが二人で仲良く私のルールに則ってやるということで参加させてあげることにしましたー。次のポストはクリスが撮ったビデオで更新しますねー。

Chris told me that he wants update my blog since I did not update for a long time (So much work with baby, besides I obsessed sewing baby clothes now).  I used to dominated using one camera we have in our house but Chris got his own camera last Christmas.  It seems he want to show family and friends some photos and videos he took using his own camera now.  So I decide to ALLOW him to participate in this blogging by following my rules.  The next post will be with a video he took!!

2 comments:

Anonymous said...

I think it is great Chris will update the blog!!!!

makiba said...

I think it's only talk!