Tuesday, March 25, 2008

Baby Shower


ジェシカが催して私とクリスのためにベイビーシャワーをしてくれた。たくさんの人に来てもらって、ものすごくたくさんのプレゼントをもらった。プレゼントは次々とソファーに座っている私たちに渡され、私たちはどんどんそれを開けていった。

家に帰って来て全部並べてみるといっぺんでは食卓にはのらないほどたくさんだった。話には聞いていたけど、私たちのまだちっちゃいだろうオナカの、それもまだ生まれてもいない子にこんなにもたくさんの人たちからプレゼントをいただいてとても感謝しています。シャワーには来れなかった人たちからも、仕事場の人たちからもまだ毎日次々とプレゼントをもらっています。ありがとうございます。

Jessica planned a baby shower for us. Many people came for our shower with many many present for Ayane. We are so happy but felt strange that the baby who is not even born yet gets this much present already. People who could not attend the shower, people from work and many other folks still keep giving us present. Thank you.

No comments: