Sunday, August 21, 2011

またまたニューハンプシャー/New Hampshire again and again


今回シーズン三回目のニューハンプシャーに行ってきました。今回は友達家族とサンタヴィレッジという小ちゃいお子様向け遊園地に行くためでした。一回目はオジイちゃんオバアちゃんとストーリーランドという遊園地で二回目は仕事の友達とキャンプに行きました。それはまた今度アップしますね。

Third time this season. This time we went again to Santa's Village with our family friend.


ホワイト家お気に入りのエコ湖。ニューハンプシャー州立公園のひとつ。観光地のすぐ近くなのに人の数が少ないのです。プライベートビーチ状態。今回二回目です。

White family favorite lake Echo lake. It's NH state park. It is in the middle of North Conway but not packed at all. It was like our private beach. It was our second time there. Oh, we will go back there again soon. We will try out White lake state park too next time but it was crowded like Myles Standish state park.


久しぶりのファミリーフォトです。
Family photo


トナカイさんに怖くて餌をやれないアヤネ
Ayane is still scared of feeding animals from her hand


帰り道ニューハンプシャーとマサチューセッツとの境にあるビーチに立ち寄ってちょっと足を伸ばしがてらビーチで遊んでご飯を食べました。バンドのコンサートもやっていましたが残念ながら10時からの花火まではみれませんでした。

We stopped by at Salisbury beach to let kids stretch legs because Hampton beach was too crowded with crazy partying people. We had a chance to see band playing, play arcade games and hot dog for Jake.

No comments: